منافقین دیروز صوفیه امروز

دراویش یا صوفیه گمراه گنابادی چه کسانی هستند؟!!

منافقین دیروز صوفیه امروز

دراویش یا صوفیه گمراه گنابادی چه کسانی هستند؟!!

انتقام خداوند چه سخت خواهد بود !!!

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

ان شاءالله به زودی مانند سران ضاله عرفان حلقه یوسف مردانی و نورعلی تابنده هم به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید!! مردانی باید تاوان کارهای خود و خانواده اش را پس بدهد،تاوان خانواده هایی که با دستور کثیف او از هم پاشیدند،تاوان دختران و پسرانی که بی پدر و مادر شدند و زنانی که بیوه و بی سرپرست گشتند! تاوان اعمال خلاف خانواده اش که همه از موقعیت او استفاده کرده و باعث اغفال دختران و هتک حرمت آنها توسط نوه اش شدند! و بعد هم تهدید به سکوت شدند که اگر حرفی بزنند آنها را نابود خواهند کرد!! 

فقط خدا می داند عروس مردانی چند دختر معصوم و بی گناه را با نام عرفان و درویشی و با نام اینکه او عروس مردانی است به خانه کشانده و به دست پسرش سپرده که آنها را بی سیرت کند و بعد هم تهدید به سکوتشان کنند که اگر لب باز کنند نابودشان خواهند کرد!

وقتی که شیخ گراش با سن بالای پنجاه سال و آن همه مرید به دختران بی گناه تجاوز می کرد اینها که دیگر نوه های او محسوب می شوند و جوان هستند و سرشار از شهوت!!!



برگرفته شده از وبلاگ:
مجذوبان کور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">